Krompir dijeta je novi hit u mršavljenju!Zimski period je ubitačan kada su hrana i piće u pitanju. Praznici, slave, proslave, sve se urotilo protiv vaše figure, a veoma je teško odoleti svim đakonijama koje se nude. Ipak, ako ste rešili da se malo stesate, ali za kratak vremenski period, krompir dijeta je pravo rešenje za vas.
Kako spada u rigoroznije, ne preporučuje se da se drži duže od tri dana. Krompir može poprilično da zasiti, ali ako ipak osetite napad gladi, uzmite jabuku, pomorandžu, salatu od krastavaca i paradajza ili šaku orašastih plodova.
Jelovnik:
Prvi dan
Doručak:
Jedan kuvani krompir bez soli i šolja jogurta
Ručak: Dva kuvana krompira bez soli i šolja jogurta
Večera: 2 šolje jogurta
Drugi dan
Doručak: Šolja jogurta i kuvani krompir
Ručak: Dva kuvana kromipra i šolja jogurta
Večera: Jedan kuvani krompir bez soli i šolja jogurta
Treći dan
Doručak: Jedan kuvani krompir
Ručak: Jedan kuvani krompir
Večera: Šolja jogurta
Napomena: Ukoliko niste sigurni da li bi vam ovaj režim odgovarao, najbolje bi bilo da se konsultujete sa svojim lekarom ili nutricionistom.

OSTAVI KOMENTAR