Ishrana-za-gojenjeDok vecina ima problem, kako smrsati, postoje i oni koji zele da se ugoje.
To su ljudi koji su toliko mrsavi, pa zato zele da imaju vise kilograma, sto je ljudima koji su gojazni potpuno neshavatljivo.
Medjutim, nije u pitanju samo izgled, mrsavost moze biti uzrok mnogih zdravstvenih problema, kao sto su malokrvnost i slab imunitet. Takodje ljudi koji su mrsavi cesto su podlozni bolestima razlicitih vrsta a posle nekih operacija im je potreban duzi oporavak, da bi se oporavili I organizam se izborio sa bolescu.
Na trzistu postoji mnogo preparata koji ?garantuju? da ce doci do povecanja kilograma tokom njihovog koriscenja. Njihovi proizvodjaci na reklamama govore kako ce za samo mesec dana oni koji ih koriste dobiti 5 pa cak moguce I do 10 kg. Nazalost rezultati nisu tako ohrabrujuci sudeci po iskustvima onih koji su to probali.
Zato bi trebalo obratiti posebnu paznju na vasu ishranu, ukoliko zelite da se ugojite.
To mozete postici sami bez ikakvih preparata koji se prodaju, a koji su puni hemije koja nije zdrava. Najzdraviji nacin da se ugojite je pravilnim unosom hrane.
Trebalo bi da znate nista ne moze preko noci i da ne postoji brz nacin da ugojite. Preporucuje se da to ide postepeno.
Da biste se ugojili, ne treba da se bazirate na kolicinu, odnosno ne treba da se prejedate vec samo da se hranite zdravo, a ne da konzumirate onu hranu koja ce vam samo nataloziti masti na stomaku ili napraviti sebi zdravstvene probleme, odnosno pogorsace vam se krvna slika.
Kada je rec o hrani, najvaznije je da unosite namirnice koje su bogate ugljenim hidratima.
Da biste se ugojili trebalo bi da unosite sto vise kalorija, cak i do 3500 kalorija dnevno.
Namirnice koje vam mogu pomoci su hleb, testenine u sto vecim kolicinama. Takodje je znacajan i krompir i pirinac.
Pozeljno je unositi i sve vrste mesa, piletinu, curetinu, govedinu, kao i svinjsko meso.
Treba jesti i voce i povrce posebno grasak, sve vrste zelenih salata kao i mahunarke.
Lesnici, bademi, kikiriki i orasi su puni kalorija, pa se svakako preporucuju. Suvo voce takodje.
Nemojte zaboraviti da unosite jaja kao i mleko i mlecne proizvode kao sto su pavlaka, jogurt i sirevi. Mleko mozete zasladiti medom, da bi bilo kaloricnije. Med je vam savetujemo da uzimate svako vece 1 do 2 kasikice jer je zdrav a pritom i goji.
Slatkise, torte i kolace jedite u umerenim kolicinama a brzu hranu izbegavajte.
Dacemo vam jos jedan vazan savet: Nikako ne preskacite dorucak i izbegavajte kofein I nikotin jer ce vam to ubrzati metabolizam i necete moci da se ugojite.
Ne bi bilo lose da krenete da se bavite fizickom aktivnoscu, jer su zablude da samo oni koji zele da smrsaju treba da idu u teretanu i da vezbaju.
Kao dodatak ishrani mozete koristiti tablete pivskog kvasca koje povecavaju apetit.
Iako se budete pridrzavali svega navedenog, da bi se videli prvi efekti najcesce je potrebno nekoliko nedelje a ne nekoliko dana ali ne ocajavajte, budite istrajni, pa rezultati sigurno nece izostati.

OSTAVI KOMENTAR