10 ZDRAVIH I UKUSNIH NAMIRNICAZdrava hrana na meniju može da zvuči kao dosadna stvar, ali ove namirnice su odličnog ukusa, mogu da se kombinuju i da se od njih spremaju izvrsna jela.
Paradajz
Nema masti, niskokaloričan je, osvežava, a pritom je i veoma zdrav. Jedan paradajz ima svega 26 kalorija i može da vam pomogne da izgledate dobro, a ujedno se osećate sjajno. Bogat je likopenom, moćnim antioksidansom koji pomaže u regeneraciji tela i bori se protiv slobodnih radikala. Svega pola paradajza dnevno značajno smanjuje rizik od dobijanja raka.
Jogurt
Najbolja stvar kod jogurta je to što može da se meša sa raznim drugim stvarima  voćem, koštunjavim voćem i žitaricama. Predstavlja zdrav, niskokaloričan obrok. Bogat je kalcijumom, čuva kosti, a ujedno i poboljšava varenje.
Brusnica
Brusnica, a naročito sok od nje obezbeđuje doživotno zdravlje za vašu bešiku. Ona je sjajan borac protiv infekcija i mikroorganizama koji mogu naškoditi vašem reproduktivnom sistemu organa.
Limun
Limun i limeta su veoma bogat izvor vitamina C, a smatra se i da su dobri u prevenciji raka. Najbolje od svega je to što jedan limun ima svega 2 kalorije i 0 grama masti.
Đumbir
Đumbir u vidu začina veoma je efikasan u borbi protiv raznih zapaljenja. Jedna kašika ima samo 1 kaloriju, pa ga možete slobodno dodavati u hranu i piće bez straha da ćete narušiti dijetu. Takođe vam može poslužiti i protiv migrene ili bola od artritisa.
Brokoli
Dokazano sprečava rak dojke, zato, dame  navalite!
Sočivo
Bogato proteinima, a siromašno mastima, možda vam neće dati dovoljno energije da pregurate dan, ali će svakako imati pozitivan uticaj na vaše zdravlje. Sadrži supstance koje smanjuju nivo estrogena i kao takve su dobra prevencija raka dojke.
Koštunjavo voće
Sadrže malo više masti, pa je potrebno da povedete računa o porciji, ali imajte na umu da su to zapravo dobre masti. Ako vežbate ili radite prekovremeno, ove grickalice mogu biti odlične za brzu obnovu energije. Takođe, ako ih konzumirate na dnevnoj bazi, čak za 20 odsto smanjujete šanse za dobijanje neke od bolesti srca.
Školjke
Ovaj ukusni izvor kalijuma, gvožđa i magnezijuma sigurno će uneti malo egzotike u vašu kuhinju. Probajte pirinač ili pastu sa školjkama u sosu od paradajza. Ne samo da hrane telo, već daju energije i vašem umu.
Suvo grožđe
Ako vam nedostaje gvožđe ili se osećate slabo tokom menstrualnog perioda, suvo grožđe je prava hrana za vas. Ne sadrži masti, mada je veoma kalorično i ako ste na dijeti, ne biste smeli da preterujete s njim.
Beli i crni luk se uvek podrazumavaju na listi zdravih namirnica, pa ako vam ne smeta njihov ukus, ne ustručavajte se da ih dodajete u svaku hranu.

OSTAVI KOMENTAR