jagode-i-malineZa pripremu zdrave voćne salate treba da znate unos šećera u organizam.

Sledeće voće sadrže veću količinu šećera:
-Smokva, je izrazito slatko voće jedna šoljica sadrži 27 g. šećera.Umereno treba konzumirati još sadrži puno vlakna i kalijuma.
-Mango je tropsko voće, jedna šoljica sadrži 23 g. šećera, vitamina A, antioksidanta i aminokiseline.
-Trešnja je manje sladje voće jedna šoljica trešanja sadrži 18 g. šećera.Bogat je naročito kalijumom, dosta vitamina i minerala.
-Groždje sadrži oko 15 g. šećera po šoljici.Postoji crno i belo groždje, koji su bogati vlaknima i antioksidantima naročito crno groždje.

Najmanje šećera sadrže sledeće voće:-Brusnica jedna šolja brusnice sadrži 4 g. šećera, ima kiselkastog ukusa zbog velike količine C vitamina.Raspolaže sa lekovitom svojstvom naziva se prirodni antibiotik.
-Maline sadrže malo šećera jedna šolja svega 5 g. i dosta vlakna, snižava šećer u organizmu i ima antivirusno delovanje.
-Kupine sadrže malo šećera bogat je vlaknima vitamina C, B, K,
-Jagoda siromašan je sa šećerom ali zato sadrži dosta C vitamina.
-Avokado od egzotičnih namirnica pripada grupi voća sa niskom nivoa šećera, ali je zato bogat kalijumom, sadrži masne kiseline i smanjuje nivo holesterola.

OSTAVI KOMENTAR