hrana-koju-bi-trebalo-da-jedete-u-tridesetimVašem telu nisu potrebne iste namirnice kao nekada. Pored karijere, dece i društvenih aktivnosti, vašem telu su potrebne one namirnice koje povećavaju energiju i bore se protiv bolesti. Evo nekih predloga hrane koju bi trebalo da jedete u tridesetim.
1. Riba
Riba je namirnica koju bi svako trebalo da jede, a naročito osobe u tridesetim. Ova niskokalorična hrana puna proteina se bori sa raznim bolestima kao što su dijabetes i kardiovaskularna oboljenja. Može se spremiti na različite načine. Možete je ispžiti, skuvati, grilovati pa i od nje napraviti supe i razna variva.
2. Mahunarke

Ova hrana bogata vlaknima je odličan izvor proteina, vitamina i minerala, a iznenađujuće je što su mahunarke hrana bez holesterola.
3. Lisnato zeleno povrće

Ovo je hrana kojoj potpuno možete da se prepustite. Zeleniš ima malo kalorija, a gomilu zdravstvenih pogodnosti. Može se jesti kao dodatak jelu ili kao salata. Veoma su ukusni i kao frapei i supe.
4. Jogurt

Jogurt je veoma kremast i ukusan. Odličan je izvor proteina, vitamina B, kalijuma i kalcijuma.
5. Jaja
Jaja su često na lošem glasu zbog količine holesterola koja se nalazi u njima. Svakako nije dobro da ih svaki dan jedete, ali par puta u toku nedelje mogu povoljno da utiču na vaše zdravlje. Jaja su odličan izvor proteina i svako sadrži samo 70 kalorija. Možete ih jesti kuvana, kao kajganu, na oko ili kao omlet.

6. Orasi
Orasi su veoma zdravi za srce. Bogati su vitaminima i hranljivim materijama kao što su vlakna, vitamin E i omega-3 masne kiseline. Ukoliko ih uključite u dijetu, mogu da spreče pojavu srčanih oboljenja i da vam snize krvni pritisak.
7. Voda

Tehnički, voda nije hrana, ali je neophodna u ishrani u svakom životnom dobu. Voda održava energiju u mišićima, daje nam osećaj sitosti i hidrira kožu.

OSTAVI KOMENTAR