21bVaša koža je uvek u prvom planu, pa nutricionista Monika Grenfel predlaže kako da izgledate deset godina mlađe i da vam koža lica blista. , pridržavajući se pravila ove fejslifting dijete.
Uprkos tome što nosite omiljenu haljinu, imate na sebi savršene modne detalje i frizuru, ceo efekat može biti narušen ako imate bore, loš tonus kože i izgledate starije od svojih godina. Vaša koža je uvek u prvom planu, pa nutricionista Monika Grenfel predlaže kako da izgledate deset godina mlađe i da vam koža lica blista, pridržavajući se pravila ove fejslifting dijete.

Top namirnice za kožu

* Losos: Ima EPA, odnosno eikozapentaensku kiselinu, koju telo pretvara u prostaglandin (sprečava inflamantorne procese, suvoću). Sadrži i protein za stvaranje kolagena i keratina.
* Papaja: Bogata vitaminom C i beta-karotinom, kao i prirodnom zaštitom od sunca, papaja pomaže pri obnavljanju kolagena i elastina, čineći tako kožu gipkom.
* Orašasti plodovi: Nezasićene masne kiseline u orasima pomažu koži da održi vlažnost, brazilski orasi imaju visok nivo selena i štite kožu od oštećenja koja mogu da izazovu sunčani zraci, a bademi obiluju kalcijumom.

 

* Borovnica: Veoma je boagata vitaminom C i prirodno obojenim flavonoidima koji učvršćuju kolagen. Prepuna je antioksidanasa, pa bi svakodnevno trebalo jesti po jednu šaku borovnica.
* Jagode: Obiluju vitaminom C (u jednom gramu ima oko 500 puta više ovog vitamina nego u gramu pomorandže!), važnim za stvaranje kolagena, odnosno elastičnost kože. Vitamin C pomaže u borbi protiv slobodnih radikala koji s vremenom oštećuju ćelije i smanjuju količinu kolagena, što dovodi do stvaranja borica na licu. Sadrže i linolensku, masnu kiselinu, koja ima moć da „pegla“ bore i podmlađuje kožu.
* Avokado: Ukusan je, nutritivan i bogat mono-nezasićenim mastima i vitaminom E koji važi za odličan antioksidans.
* Jaja: Imaju mnogo proteina, a to naročito važi za belanca. U jednom ima 100 odsto proteina i samo 10 kalorija.
* Račići: Sadrže gvožđe, koje poboljšava boju, odnosno smanjuje bledilo. Gvožđe, takođe, utiče na mekoću kože.
* Mleko: Kako je bogato kalcijumom, proteinima i magnezijumom, mleko je suštinski važno za rast ćelija kože. Pijte ga i koža će biti glatka i deblja.
Jelovnik:

Doručak za sve dane

* Napitak od jedne jabuje, šargarepe, pola banane, 2 kašike jogurta, 200 ml obranog mleka, 3 badema, 2 kašike meda. Sve izmiksajte u blenderu.
* Voda, biljni ili zeleni čaj, voćni sok
Energetska užina
* Čaša obranog mleka, 2-3 tanka parčeta hladne piletine, 4 čeri paradajza

Ručkovi
* 120-180 g grilovanog ili hladnog lososa, zelena salata, potočarka i spanać, maslinovo ulje i balsamiko sirće.
* Omlet od jednog celog jajeta i 3 belanca.
* 100 g kuvanih, hladnih račića na zelenoj salati, pola avokada iseckanog na kockice i prelivenog kašikom majoneza i kečapa i malo „vorčerster“ sosa.
* Voda, biljni ili zeleni čaj, voćni sok
Desert za sve dane
* Salata od šargarepe i jabuje, 3 kašike borovnica i 4 jagode
Energetska užina
* Čaša obranog mleka, 10 jagoda, 6 oraha

21cVečere
* 168 g grilovanog lososa, srednja porcija povrća pripremljenog na pari (na primer brokoli, spanać…), krompir srednje veličine (može i bundeva), 112 g barenih šargarepa
* Srednja porcija paste sa račićima i lososom, kašičica slatke pavlake, mešana zelena salata sa dresingom
* Salata od pola iseckanog avokada, 100 g račića, zelene salate i 2 kašičice majoneza
* Srednje pečen krompir (može i bundeva), kašika polumasnog sira, salata od paradajza i krastavca
– Na blago proprženu mešavinu šargarepa, brokolija, spanaća, stavite pire krompir, ukrasite je sa malo čedar sira i grilujte dok ne dobije braonkastu boju
* Jagode i jogurt
* Voda, biljni i zeleni čaj, voćni sok
Pravila dijete:
* Dijeta traje 5 dana. Preporučuje se da je se pridržavate kada ste na odmoru ili barem da je otpočnete u dane vikenda.
* Nema svrhe držati dijetu ako ste pušač!
* Izbegavajte sve slane proizvode, šunku, ribu iz konzerve.

OSTAVI KOMENTAR