smrsajte-bez-stresaOvaj režim ishrane osmišljen je tako da dnevno unesete maksimalno 1.300 kalorija. Raznovrsne namirnice obezbeđuju dovoljno energije, pa nema osećaja izgladnjivanja.
DIJETA od 1.300 kalorija pomaže da se smrša za sedam dana, pri čemu organizam ne gubi vodu i nema osećaja gladi. U ovoj dijeti doručak je svaki dan isti: jedna voćka po želji, 200 gr posnog jogurta ili 125 gr punomasnog jogurta, 30 gr ovsenih pahuljica, čaj ili kafa bez šećera.
PRVI DAN

Užina: 200 g borovnica ili kupina

Ručak: 50 g kuvanog pirinča i punjena paprika kuvana na pari (punjenje: jedna iseckana tikvica, luk, 100 g mlevenog mesa prženog bez ulja, peršun, kašika biljne pavlake), servirana na listu zelene salate posuta sa 20 g semenki suncokreta, 200 g spanaća kuvanog na pari.

Užina: breskva

Večera: 40 g ražanog hleba, 100 g pilećih grudi (prženih bez ulja) sa nekoliko listova zelene salate i kašičicom maslinovog ulja, 200 g kuvanog povrća.

DRUGI DAN

Užina: jabuka

Ručak: salata pripremljena od 100 g špargli, 200 g spanaća, 100 g junetine isečene na kocke (sve to skuvano na pari) i 50 g sojinog zrna, začinjena majoranom i jednom kašičicom maslinovog ulja, 60 g ražanog hleba

Užina: 200 g malina

Večera: čorba od praziluka začinjena sa malo majčine dušice i majorana, 60 g ražanog hleba, 200 g sezonskog povrća.
TREĆI DAN

Užina: kruška

Ručak: 100 g pilećih grudi iseckanih i kuvanih na pari, začinjenih kašikom biljne pavlake zagrejane u tiganju sa malo svežeg đumbira i serviranih sa listovima zelene salate, 50 g kuvanog pirinča i 200 g mešane salate sa krastavcima.

Užina: 200 g šljiva

Večera: salata od ječma (od 60 g kuvanog ječma, 100 g tunjevine kuvane na pari, 100 g iseckanog celera, 100 g prepolovljenih čeri-paradajza) začinjena maslinovim uljem i sokom od limuna.
ČETVRTI DAN

Užina: 200 g jagoda

Ručak: topla salata od piletine (100 g mesa isečenog na kockice i kuvanog na pari, 150 g zelene salate, 100 g iseckanog celera, 100 g zelja kuvanog na pari, 20 g semenki suncokreta), začinjena biberom, solju.

Užina: jabuka

Večera: indijski pirinač (150 g piletine skuvane na pari, 50 g kuvanog pirinča, 100 g seckanog badema, po malo nastruganog đumbira i majorana), začinjen kurkumom i ljutim karijem, 200 g kuvanog povrća.
PETI DAN

Užina: pomorandža

Ručak: 100 g prženih pilećih grudi serviranih sa 100 g spanaća, 20 g semenki suncokreta, malo majčine dušice, zelena salata pomešana sa sezonskim povrćem, 50 g ražanog hleba

Užina: 200 g šljiva

Večera: Čorba od tikvica, povrća, mesa i praziluka (50 g mešanog povrća, 100 g mesa iseckanog na kockice, 100 g tikvica, 50 g celera, 30 g luka, 100 g praziluka, beli luk, lovor), 100 g povrća kuvanog sa kašičicom ulja.
ŠESTI DAN

Užina: 80 g avokada

Ručak: salata od ječma i kupusa (sa 100 g govedine iseckane na kocke i kuvane na pari, 100 g iseckanog celera, 50 g prokelja kuvanog na pari, 20 g semenki suncokreta, koji list zelene salate), 200 g sirovog sezonskog povrća

Užina: breskva

Večera: mešana salata, pripremljena od 100 g radiča, tanko iseckanih rotkvica, 50 g rukole, šnicla od 150 g sabljarke pržene na roštilju i iseckane na kockice), 40 g ražanog hleba.
SEDMI DAN

Užina: jabuka

Ručak: jagnjeća čorba (100 g jagnjetine iseckane na komadiće, 150 g tikvica, 50 g zelene salate, iseckani praziluk, mirođija i ruzmarin), 60 g ražanog hleba.

Užina: 200 g jagoda

Večera: 200 g fileta crvene pastrmke kuvane na pari, servirane na zelenoj salati sa 100 g iseckanih srca artičoka, 60 g ražanog hleba, 200 g povrća po želji kuvanog na pari.

OSTAVI KOMENTAR